W dniach 4-6 września 2019 r. część uczniów z klas VIIa i VIIc pod opieką pań: J. Łęgowskiej, A. Pieleckiej i E. Komsty, udała się na wycieczkę na Kaszuby do Łapina. W sposób bardzo aktywny młodzież spędziła czas na łonie natury. Zapraszamy do naszej galerii zdjęć...
IX Iławski Półmaraton zakończony! Obok zwycięzkich biegaczy na najwyższym podium stanęły uczennice naszej szkoły, które bezapelacyjnie wygrały międzyszkolną rywalizację o najlepszy doping dla zawodników. Dziewczynki pod kierownictwem pani Ani Sendzik, przygotowywały się do znokautowania rywali przez całe wakacje, i... udało się! Gratulujemy naszym kolorowym motylom i zapraszamy do obejrzenia zdjęć i filmików.
2 września nasza szkoła wzięła udział w akcji „Przerwany Marsz 1939 – 2019”. Jej celem było symboliczne dokończenie przez przedstawicieli wojennego pokolenia przerwanej 80 lat temu edukacji. Jak mówią inicjatorzy tego wydarzenia: „Projekt „Przerwany Marsz” jest próbą stosownego podziękowania pokoleniu Dzieci Wojny za to co zrobili dla Polski, mimo tego, że czas okupacji, który naznaczył ich dzieciństwo, z pewnością skruszył przekonanie o dobru drzemiącym w ludziach i sprawiedliwości dziejowej”.
Czytaj więcej: MAM PROŚBĘ – PAMIĘTAJCIE O NAS, JAK ODEJDZIEMY NA WIECZNĄ WARTĘ…
2 września o godz. 9.00 w hali widowiskowo-sportowej rozpoczęła się uroczysta inauguracja nowego roku szkolnego. Uroczystość zaszczycił swoją obecnością Burmistrz miasta pan Dawid Kopaczewski oraz dwoje przedstawicieli pokolenia „Dzieci Wojny” w związku z ogólnopolską akcją pod hasłem „Przerwany Marsz”.
Czytaj więcej: Inauguracja roku szkolnego 2019/2020
PODSUMOWANIE CAŁOROCZNEJ PRACY KOŁA PRZYRODNICZEGO
Program koła przyrodniczego, sformułowano w taki sposób, by zachęcić do udziału w zajęciach zarówno uczniów zdolnych, chcących poszerzyć swoją wiedzę, jak i uczniów przejawiających trudności edukacyjne, którzy potrzebują ćwiczeń w systematyzowaniu i utrwalaniu wiadomości i umiejętności zdobywanych na podstawowych lekcjach. Zawarte w programie treści dotyczą zagadnień biologicznych, chemicznych i fizycznych, które często okazują się trudne i „abstrakcyjne” podczas stawianie pierwszych kroków w sferze nauk przyrodniczych.
Czytaj więcej: HEJ PRZYRODO!