W dniach 4-6 września 2019 r. część uczniów z klas VIIa i VIIc pod opieką pań: J. Łęgowskiej, A. Pieleckiej i E. Komsty, udała się na wycieczkę na Kaszuby do Łapina. W sposób bardzo aktywny młodzież spędziła czas na łonie natury. Zapraszamy do naszej galerii zdjęć...
2 września nasza szkoła wzięła udział w akcji „Przerwany Marsz 1939 – 2019”. Jej celem było symboliczne dokończenie przez przedstawicieli wojennego pokolenia przerwanej 80 lat temu edukacji. Jak mówią inicjatorzy tego wydarzenia: „Projekt „Przerwany Marsz” jest próbą stosownego podziękowania pokoleniu Dzieci Wojny za to co zrobili dla Polski, mimo tego, że czas okupacji, który naznaczył ich dzieciństwo, z pewnością skruszył przekonanie o dobru drzemiącym w ludziach i sprawiedliwości dziejowej”.
Czytaj więcej: MAM PROŚBĘ – PAMIĘTAJCIE O NAS, JAK ODEJDZIEMY NA WIECZNĄ WARTĘ…
IX Iławski Półmaraton zakończony! Obok zwycięzkich biegaczy na najwyższym podium stanęły uczennice naszej szkoły, które bezapelacyjnie wygrały międzyszkolną rywalizację o najlepszy doping dla zawodników. Dziewczynki pod kierownictwem pani Ani Sendzik, przygotowywały się do znokautowania rywali przez całe wakacje, i... udało się! Gratulujemy naszym kolorowym motylom i zapraszamy do obejrzenia zdjęć i filmików.
2 września o godz. 9.00 w hali widowiskowo-sportowej rozpoczęła się uroczysta inauguracja nowego roku szkolnego. Uroczystość zaszczycił swoją obecnością Burmistrz miasta pan Dawid Kopaczewski oraz dwoje przedstawicieli pokolenia „Dzieci Wojny” w związku z ogólnopolską akcją pod hasłem „Przerwany Marsz”.
Czytaj więcej: Inauguracja roku szkolnego 2019/2020
PODSUMOWANIE CAŁOROCZNEJ PRACY KOŁA PRZYRODNICZEGO
Program koła przyrodniczego, sformułowano w taki sposób, by zachęcić do udziału w zajęciach zarówno uczniów zdolnych, chcących poszerzyć swoją wiedzę, jak i uczniów przejawiających trudności edukacyjne, którzy potrzebują ćwiczeń w systematyzowaniu i utrwalaniu wiadomości i umiejętności zdobywanych na podstawowych lekcjach. Zawarte w programie treści dotyczą zagadnień biologicznych, chemicznych i fizycznych, które często okazują się trudne i „abstrakcyjne” podczas stawianie pierwszych kroków w sferze nauk przyrodniczych.
Czytaj więcej: HEJ PRZYRODO!